close
So you lost your trust,
And you never should have, you never should have,
But don't break your back,
If you ever see this,
Don't answer that.

In a bullet proof vest,
With the windows all closed,
I'll be doing my best,
I'll see you soon,
In a telescope lens,
And when all you want is friends,
I'll see you soon.

So they came for you,
They came snapping at your heels,
They come snapping at you heels,

See You Soon 歌詞
音樂 ABC


But don't break your back,
If you ever see this,
Don't answer that.

In a bullet proof vest,
With the windows all closed,
I'll be doing my best,
I'll see you soon,
In a telescope lens,
And when all you want is friends,
I'll see you soon,
I'll see you soon.


and oh you lost your trust,
and oh you lost your trust,
and oh Don't lose your trust,
and oh you lost your trust.


所以,你失去了你的信任,
你永遠不應該有,你永遠不應該有,
但是,不要打破你的背部,
如果你曾經看到這一點,
不要回答。

在防彈背心,
隨著窗戶全部關閉,
我將盡我所能,
我很快就會見到你,
在望遠鏡鏡頭,
當所有你想要的是朋友,
我會看到您的到來。

因此,他們來抓你,
他們來扯你後腿,
他們在你來搶購高跟鞋,
但是,不要打破你的背部,


See You Soon 歌詞
音樂 ABC


如果你曾經看到這一點,
不要回答。

在防彈背心,
隨著窗戶全部關閉,
我將盡我所能,
我很快就會見到你,
在望遠鏡鏡頭,
當所有你想要的是朋友,
我很快就會見到你,
我會看到您的到來。

和哦你失去了你的信任,
和哦你失去了你的信任,
和哦,不要失去你的信任,
和哦你失去了你的信任。


http://www.youmaker.com/video/svb5-8839fb9080994a4e9b575acd3fbc9dd9001.html.Coldplay---See-You-Soon.html


arrow
arrow
    全站熱搜

    wcp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()